Har I mestre fra 2022, der skal hædres?

Oprettet 13. december 2022

Hvis der er nogen i din forening, der i 2022 er blevet danske mestre under DIF's specialforbund, har deltaget for 1. gang eller taget medaljer ved internationale mesterskaber (NM, EM, VM og OL), debuteret på landshold eller foreningen har hold, der er rykket op i højeste række inden for DIF's specialforbund, så er det nu, de skal indberettes til Hædring af mestre.

Det er foreningen, der skal sørge for at indberette dem, der skal hædres. Det sker ved at udfylde formularen indberetning til hædring af mestre fra 2022 senest den 15. januar 2023.

Når indberetningerne er gennemgået sammen med Kolding Idræt efter fristens udløb den 15. januar 2023 gives der en tilbagemelding, om indberetningen er godkendt til hædring.

Mestrene vil blive hædret i forbindelse med Fritid og Idræt Award, der foregår på Kolding Teater den 14. marts 2023.

Som noget nyt vil vi gerne bede om mailadresser til de enkelte mestre, så vi kan kommunikere direkte med dem ift. alt det praktiske i forbindelse med Fritid og Idræt Award.

Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte Mona Bruun Enevoldsen mobe@kolding.dk tlf. 7979 1843