Royal Run sideaktiviteter - Informationsmøde den 7. april kl. 13.00-14.30 på KUC

Oprettet 23. marts 2022
Kronprinsesse Mary der løber Royal Run

Vil I være med til at gøre Kolding til Danmarksmester i ROYAL RUN sideaktiviteter igen i år?

I år er Kolding for første gang Royal Run værtsby.

Selve løbet er allerede udsolgt, MEN vi har i lighed med år 2019, mulighed for at lave en masse fantastiske Royal Run sideaktiviteter.

Da Royal Run blev afholdt i 2019 var opbakningen fra Koldings foreninger, institutioner, plejehjem og skoler fantastisk. Faktisk stod vi i Kolding for mere end 20% af de samlede sideaktiviteter i hele landet.

Disse begivenheder var en kæmpe succes, og vi vil rigtig gerne se endnu flere lignende arrangementer i ugen op til selve Royal Run d. 6. juni 2022 i Kolding.

Derfor inviterer Fritid og Idræt til et fælles informationsmøde for alle interesserede og her er I som forening inviteret.

Tid og sted: Torsdag d. 7. april kl. 13:00 – 14:30 på KUC, Ågade 27 i Kolding.

Til informationsmødet vil vi fortælle om rammerne for Royal Run sideaktiviteter, og der vil blive tid til at udveksle ideer og erfaringer om, hvordan I evt. har lyst til at afvikle sådan et arrangement hos jer samt hvad I har brug for af understøttelse.

Royal Runs sideaktiviteter er en god mulighed for at skabe en enorm positiv synlighed omkring jeres forening.

Tilmelding til mødet og til Royal Run sideaktiviteter til Anette Hvidtfeldt på anhvi@kolding.dk

Yderligere information om Royal Run sideaktiviteter findes på https://www.royalrun.dk/royal-side-runs.

Vi håber, at flere af jer sammen eller hver for sig har lyst til at samarbejde med os om at få endnu flere børn og unge, ældre, familier mm. i Kolding Kommune til at bevæge sig.

Ved spørgsmål kontakt gerne Anette Hvidtfeldt på anhvi@kolding.dk eller tlf. 79 79 49 44