Tour de France kommer til Christiansfeld – vil I være med?

Oprettet 20. september 2021

Verdens største cykelløb Tour de France suser gennem Kolding Kommune den 3. juli 2022. Dét vil vi i Kolding Kommune gerne fejre sammen med foreninger, virksomheder, handlende, borgere og frivillige.

Derfor holder vi et informations- og inspirationsmøde i Cuben i Christiansfeld torsdag den 23. september kl. 19:00.

Mødet er for alle, der gerne vil høre mere om, hvordan vi sammen kan gøre Tour de France til en fest i Christiansfeld og omegn.

Kom og hør om Tour de France i Danmark, om planlægningen af touren i Kolding Kommune, om Kolding Kommunes Tour de France-pulje og meget andet.

Har du lyst til at fejre Tour de France sammen med os fx som arrangør af aktiviteter og arrangementer før eller under den store begivenhed? Eller vil du bare gerne vide mere om, hvad det betyder, at touren kommer forbi Christiansfeld, så kom og vær med.

Tid: Torsdag den 23. september kl. 19.00-20.30
Sted: Cuben, Østprøven 1, 6070 Christiansfeld

Tilmelding: Tilmelding er nødvendig og skal ske til kria@kolding.dk senest 22. september.

Læs mere om Tour de France i Kolding på www.kolding.dk/tdf