Er dit affald ikke hentet, eller er miljøstationen fyldt?

Du kan give os besked på en af følgende måder, hvis dit affald ikke er blevet hentet, eller du møder en fyldt miljøstation:
- Giv besked fra siden Mit Affald
- Benyt appen AffaldsApp. Vælg Menu > Bestilling og henvendelser > vælg enten 'Manglende tømninger' eller 'Overfyldt miljøstation'
- Kontakt os på redux@kolding.dk
- Ring på 79 79 71 00. Redux – Affald og Genbrug sidder klar til at modtage dit opkald. Se telefontiderne i bunden af siden.
Mulige grunde til at du ikke får hentet affald:
- Affaldet er ikke pakket ind, fx i skraldeposer og plastsække.
- Affaldsbeholderen er meget beskidt.
- Håndtaget på affaldsbeholderen skal vende ud mod skraldemanden.
- Din affaldsbeholder var så fyldt, at låget ikke kunne lukkes.
- Der er ændring i tømmedage i forbindelse med helligdage.
- Adgangsvejen levede ikke op til de krav, der er. Læs mere om, hvordan du sørger for god adgangsvej for skraldemanden.
På tømmedagen skal du huske:
- At stille affaldsbeholderen med håndtaget vendt udad, så skraldemanden nemt kan tage den med.
- At låse låget, hvis din affaldsbeholder er en låg-i-låget-model.
- Hvis du har din affaldsbeholderen stående bag huset: Husk at stille den frem til tømning.
Sådan kontakter du os
Redux – Affald og Genbrug
Bronzevej 3
, 6000 Kolding
Telefontider:
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 10-14
Torsdag kl. 10-16.30