Nyt undervisningsforløb i Trænerakademiet

Trænerakademiet er et projekt i samarbejde mellem Center for Ungdomsstudier, Kolding Kommune og UngKolding og har fokus på at introducere og klæde unge mennesker på til at blive frivillige i foreningslivet.

Med opstart den 16. september laves der henover 4 gange i efteråret 2024 et undervisningsforløb, hvor temaerne er:

• Motivation
  • Kommunikation
  • Gruppedynamik og samarbejde
  • Konflikthåndtering
  • Foreningsliv og frivillighed

Det er GRATIS at deltage, og som en del af undervisningsforløbet tilbydes deltagerne at få sparring ifbm. deres egen trænergerningen hjemme i klubben.

Deltagerne inviteres desuden med på en 2-dages AkademiCamp på Gerlev Idrætshøjskole sammen med deltagere fra hele landet.

Målgruppen for undervisningsforløbet er primært elever i udskolingen.

Tilmelding via UngKolding

Her kan du kan læse mere om de praktiske detaljer samt se en video hvor unge der har deltaget selv fortæller om deres oplevelser.

Har I spørgsmål er i velkomne til at kontakte Akademileder Kristian Bonde Sørensen på tlf. 29 78 20 84 eller mail kriso@kolding.dk

kommunen@kolding.dk

Borgerservice åbningstider