Kreativ Oase: Former, farver og følelser

fredag 30. august Klokken 16.00 - 22.00 Den Spanske Trappe

Trapholt til Kulturnatten i Kolding: Former, farver og følelser.

Træd ind i Trapholts univers ved Den Spanske Trappe i Jernbanegade under Kulturnatten.

I år inviterer Trapholt ind i en kreativ oase med fokus på følelser, rummet og kroppen, som en forsmag på museets kommende udstilling FEEL ME. Mellem søjlerne leger vi med sanserne og kreativiteten, du kan også sætte dig tilrette i en stol, og drømme dig væk til et andet rum.

Kom og udlev din kreative side, ved at bidrage til at lave en lysinstallation sammen med en masse andre, der gæster Trapholts univers. Mærk efter indeni, og vælg den ballon, der passer allerbedst til dig i dag og smag dig til en stemning. Prøv også nogle af stolene fra Trapholts samling, og mærk efter, hvilket rum hver stol ville passe bedst ind i – måske er der en stol der bare kalder på at stå i et venteværelse, eller en, der passer vildt godt til et bestemt uderum?

Vi glæder os til at se dig ved Den Spanske Trappe i Jernbanegade den 1. september. Trapholts kreative fristed holder åbent fra kl. 16:00 til 22:00.

kommunen@kolding.dk

Borgerservice åbningstider