Skov- og Naturgruppen fra SOJA

Filmen "Hvordan fremmer arkitektur fysisk og mental sundhed for alle?" viser hvordan Skov- og naturgruppen fra SOJA er involveret i projektet omkring Troldhedestien. De sørger for at vedligeholde og rengøre faciliteterne og tilbyder naturvejledning for kommunens børnehaver. Alt sammen noget der skaber mening og værdi i hverdagen.

Filmen er produceret for Danske Arkitektvirksomheder af Feldballe Film og TV i samarbejde med Bevica Fonden, Dreyers Fond og Realdania.

kommunen@kolding.dk

Borgerservice åbningstider