Området ved Bakken i Lunderskov

Kolding Kommune har godkendt TREFOR Varmes projektansøgning om fjernvarme til området ved Bakken og Kirkevejen. TREFOR Varme har fået tilsagn om støtte til projektet i fjernvarmepuljen.

Kortet over projektområdet

Kortet viser projektområdet

Alle ejere af bygninger i området vil blive blevet informeret direkte af Kolding Kommune om muligheden for at få fjernvarme via e-boks

Ønsker du fjernvarme kan du her på hjemmesiden skrive dig op til, at TREFOR Varme må kontakte dig med et konkret tilbud om at konvertere til fjernvarme.

Fjernvarmeprojektet kan kun realiseres, hvis 60 % af boligerne i området siger ja tak til at slutte sig til.

Hvad sker der nu

Lige nu samler vi tilmeldinger til at modtage et tilbud.

Frist for at skrive sig op til et tilbud er 20. september 2024.

Hvis der er opnået mindst 60% der ønsker et tilbud sender TREFOR Varme tilbud ud til de interesserede.

Når TREFOR Varme har opnået mindst 60% underskrevne aftaler om fjernvarme sættes projektet i gang.

Hvis projektet realiseres forventes anlægsarbejdet at blive udført 1. halvår 2025.

Modtag et tilbud om fjernvarme

Udfyld formularen, hvis du ønsker at modtage et tilbud fra TREFOR Varme.

Er din ejendom en erhvervsejendom, vil TREFOR Varme kontakte dig for et mere præcist tilbud for din ejendom.

Alle felter markeret med '*' er påkrævet

Feltet er påkrævet Det skal være en gyldig email som følger mønsteret xxx@domæne.dk Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet

Nuværende opvarmningsform:

Indtast tallene, tre to seks to en , i feltet nedenfor.

Team Energi

Nytorv 11
, 6000 Kolding

OBS!

Du skal ikke sende følsomme eller fortrolige personoplysninger til en almindelig mailadresse.

kommunen@kolding.dk

Genveje