Har I mestre, der skal hædres?

Oprettet 11. december 2020
Her ses nogle af de mange mestre fra 2019

Hvis der er nogen i din forening, der er blevet danske mestre under DIF's specialforbund, har deltaget for 1. gang eller taget medaljer ved internationale mesterskaber (NM, EM, VM og OL), debuteret på landshold eller foreningen har hold, der er rykket op i højeste række inden for DIF's specialforbund, så er det nu, de skal indberettes til Hædring af mestre.

Det er foreningen, der skal sørge for at indberette dem, der skal hædres. Det sker ved at udfylde formularen indberetning til hædring af mestre fra 2020 senest den 7. januar 2021.

Når indberetningerne er gennemgået sammen med Kolding Idrætsråd efter fristens udløb den 7. januar 2021 gives der en tilbagemelding, om indberetningen er korrekt.

Mestrene vil blive hædret lokalt, da Fritid og Idræt Award pga. COIVD-19 ikke gennemføres. Nærmere omkring hædring aftales med den enkelte forening.